lauantai 21. helmikuuta 2015

Hyviä (teko)syitä

Tilasin pienen täydennyskuorman Oivallus- ja logiikkapelejä. Jotenkin siinä taas kävi niin, että tuli tilattua valikoimissa olevien tuotteiden lisäksi yksi uusikin tuote, nimittäin Camelot JR. Perustelin hankintaa sillä, että se on hyvä lisä valikoimaamme, mutta jos rehellisiä ollaan, niin ennenkaikkea halusin sen omaan käyttöön. Ja jos ihan umpirehellisiä ollaan, lähes koko valikoimamme on valittu sillä perusteella, minä (tai Sani) olemme halunneet kyseiset tuotteet omaan käyttöön. Muutamia tuotteita on kyllä tullut valikoimiin asiakkaiden toiveesta ja saa niitä toiveita esittää lisääkin.


Seurauksena tuotteiden valikoimismetodista minulla on hyvin laaja esittely- ja vuokravälineiden kokoelma kotona. Ehdottomasti leluyrittäjyyden etuja! Samaa olen suositellut edustajillemmekin: ottakaa esittelytuotteiksi niitä, mitä haluatte itsellennekin. Edustajia meille muuten otettaisiin vielä lisääkin. Että jos yhtään kiinnostaa lisätulot leikkien, ottakaapa yhteyttä vaikka sähköpostilla: asiakaspalvelu(at)minaitse.fi. Samasta osoitteesta voi muuten työllistää meitä/heitä nykyisiä edustajia eli tiedustella leluesittelijää Minä Itse-kutsuille, lähinnä Hämeeseen ja Pohjanmaalle tällä hetkellä.

Kun täydennystilaus saapui, saivat lapset tarkistaa sen. Tuttuja tuotteita oli: "faiöeskeip!", tunnisti Artsakin (siis Fire Escape eli Tuli on irti!). Ja uusi peli huomattiin heti. Ymmärsivät sentään kysyä, saavatko, ennenkuin avasivat ja ottivat käyttöön. Kriittinen testiryhmäni piti kovasti tästä tuotteesta. Linnan torneja ja portaita voi rakennella ihan muuten vaan tai yrittää ratkoa tehtäviä. Minä olen tällaisissa aika huono, joten vähän vaativimissa tehtävissä jouduttiin jo lunttaamaanratkaisut. Emppa keksikin sitten, että on helpompaa, jos ottaa suoraan esiin ratkaisusivun ja rakentaa linnan sen mukaan. Että ongelmanratkaisutaidot kehittyivät heti :)


Olen ottanut kaikki blogin kuvat kännykkäkameralla tai pokkarilla. Järjestelmäkameraa on alkanut tehdä mieli ja jälleen käytän yritystä tekosyynä. Tulisi parempia kuvia tuotteista ja hienompia kuvia blogiin. Järjestelmäkameraa siis oikeastaan tarvittaisiin yrityksen vuoksi eikä siksi, että olen heikkona kaikenlaiseen elektroniikkaan. Sainkin yhdeltä tutulta kameran viikonlopuksi testattavaksi. Aika paljon on minulla valokuvauksesta opittavaa. Alla ensimmäiset harjoitukset:



Kyllä kännykällä helpommin kuvia saa :) Nämä ovat hirmuisen vääntämisen tulosta ja siltikään eivät ole teräviä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti